Культурна дипломатія Симона Петлюри. «Щедрик» проти «русского мира». Місія капели Олександра Кошиця (1919–1924) (1134708)
796.00 ₴
Лучшие условия покупки!
- Удовольствие гарантировано
- Беспроблемный возврат
- Безопасные платежи
Переможець у номінації «Минувшина» серед історичної літератури за версією всеукраїнського рейтингу «Книжка року»Як всесвітньовідомий «Щедрик» Миколи Леонтовича потрапив за кордон? Хто спродюсував мистецьку інтервенцію «української весни»? Чому Україна не сьогодні розпочала культурно-інформаційну протидію російській пропаганді у світі і чи не була вона більш успішною 100 років тому?У виданні вперше оприлюднюється унікальна хроніка тріумфального турне Української Республіканської Капели під орудою диригента Олександра Кошиця у країнах Західної Європи, Північної та Південної Америки у 1919–1924 роках. Гастролі Капели, як представницької державної інституції Української Народної Республіки, ініційовані Головою Директорії і Головним Отаманом військ УНР Симоном Петлюрою з метою протидії російській пропаганді та промоції української незалежності в Європі. Саме завдяки цим гастролям світ уперше почув «Щедрика» Миколи Леонтовича, а українська культура і державний престиж України здобули позитивний резонанс у 17 країнах світу.Авторкою зібрано та оприлюднено кількасот унікальних рецензій європейської та американської преси, листи видатних політичних і культурних діячів світу з відгуками про Україну і українську культуру. Подаються фрагменти подорожніх щоденників учасників турне, листування Симона Петлюри і Олександра Кошиця, урядові документи культурної політики УНР. Усього опубліковано понад півтисячі архівних документів, що демонструють тяглість державних традицій України в галузі культурної дипломатії і спроможність української культури на світовий резонанс.Книга є результатом кількарічної дослідницької роботи авторки у фондах Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України. Проект приурочено до відзначення у 2019 році 140-річчя з дня народження Симона Петлюри, 100-річчя європейської прем’єри «Щедрика» і 100-річчя культурної дипломатії України і спрямовано на промоцію іміджевої спадщини Української Народної Республіки в галузі культурної дипломатії.
Brand |
---|