Комплект «Як спілкуватися з психами» і «Я чую вас наскрізь» (МонолитBizz — 106150)

580.00 

Лучшие условия покупки!

  • Флажок Удовольствие гарантировано
  • Флажок Беспроблемный возврат
  • Флажок Безопасные платежи
ГАРАНТИРОВАНО БЕЗОПАСНОЕ ОФОРМЛЕНИЕ
  • Карта VISA
  • MasterCard
  • Apple Pay
Артикул: 8f764a07eb81 Категория:

Кожен день нам доводиться мати справу принаймні з одним божевільним. Не з тим, хто вважає себе Наполеоном, а з «побутовим психом», тобто тим, хто інколи втрачає здоровий глузд і поводиться ірраціонально. Це може бути бос, який вимагає нездійсненного, прискіпливий батько, колега-маніпулятор чи сварливий сусід, надто емоційний подружній партнер чи нерозсудливий клієнт. А може, це ви самі?

Усі ми трохи несповна розуму — стверджує Марк Ґоулстон, досвідчений психіатр, бізнес-консультант і коуч, який свого часу навчав перемовників ФБР. Тому вкрай важливо знати, як опановувати себе й приборкувати руйнівні емоції інших у критичних ситуаціях. Це вміння неабияк полегшить вам життя, а набути його допоможе ця книжка.

 

 

 

 

 

 

Світ прекрасний, тільки люди його псують: окрім злочинців і політиків ще й вічно незадоволені клієнти, колеги-інтригани, прискіпливі начальники, безвідповідальні підлеглі, надокучливі родичі, нестерпні партнери, бунтівні діти, ненадійні друзі та просто хами в метро… Як тут зарадити? Є два варіанти: стати відлюдником або прочитати цю книжку.

В ній досвідчений психіатр, бізнес-консультант і коуч, який свого часу навчав перемовників ФБР, пояснює, чому люди іноді поводяться жахливо та як змусити їх дослухатися до вас, змінити гнів чи неприхильність на ласку, а відчайдушний спротив — на згоду. На реальних прикладах ви побачите, як ефективно діють запропоновані доктором Ґоулстоном методи спілкування, а завдяки спеціальним вправам зможете швидко застосувати їх і зберегти нерви.

Достукатися до «непробивної» людини, переконати будь-кого у будь-чому, погасити палку суперечку, справити блискуче враження, врятувати кар’єру, компанію, шлюб чи навіть чиєсь життя тепер для вас не проблема. Головне — пам’ятати, що секрет злагоди полягає не в умінні говорити, а в умінні слухати й чути, чого насправді прагне співрозмовник.

 

 

 

Brand