Соціологія туризму

125.00 

Лучшие условия покупки!

  • Флажок Удовольствие гарантировано
  • Флажок Беспроблемный возврат
  • Флажок Безопасные платежи
ГАРАНТИРОВАНО БЕЗОПАСНОЕ ОФОРМЛЕНИЕ
  • Карта VISA
  • MasterCard
  • Apple Pay
Артикул: c775318e873a Категория:

Соціологія туризму як наукова галузь ще досить молода і знаходиться у стадії становлення. Відбувається процес визначення, оформлення і уточнення змісту основних сутнісних ознак і характеристик, понятійно-категоріального “апарату”, що описують цю галузь соціологічних знань. Продовжується уточнення визначення соціології туризму як науки і навчальної дисципліни, яке представлено у вітчизняних та іноземних джерелах з туризмології та соціології. Автори спозиціонували соціологію туризму як галузеву соціологічну теорію середнього рівня, яка, притаманними їй соціологічними методами, досліджує соціальний феномен туризму в сукупності його проявів: туристичної діяльності і поведінки, туристичних груп і організацій, соціальних систем і соціального інституту туризму. Для студентів фаху туризм, менеджмент туристичної діяльності, менеджмент готельно-ресторанної справи, соціологів та соціальних працівників. Для тих, хто працює у галузі соціології та туризмології.