Тарасенкова Н. А./Математика, 6 кл., (рос.) Підручник ISBN 978-617-656-304-4

200.00 

Лучшие условия покупки!

  • Флажок Удовольствие гарантировано
  • Флажок Беспроблемный возврат
  • Флажок Безопасные платежи
ГАРАНТИРОВАНО БЕЗОПАСНОЕ ОФОРМЛЕНИЕ
  • Карта VISA
  • MasterCard
  • Apple Pay
Артикул: b7de1eee4d4a Категория:

Математика : підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк. — Київ : Видавничий дім «Освіта», 2014.
Підручник «Математика» для 6 класу авторів Н. А. Тарасенкової, І. М. Богатирьової, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк розроблено згідно з вимогами Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (друге покоління), який набирає чинності з 1 вересня 2013 р., та нової програми з математики для загальноосвітніх навчальних закладів. Підручник став переможцем Всеукраїнського конкурсу підручників для ЗНЗ у 2012 р. Він науково коректний, доступний, гарно оформлений і зручний у використанні.
У структурі підручника 5 розділів («Подільність натуральних чисел», «Звичайні дроби та дії з ними», «Відношення і пропорції», «Раціональні числа та дії з ними», «Вирази і рівняння»), вступне слово до учнів відповіді, предметний покажчик. Кожен розділ розпочинається переліком передбачуваних пізнавальних результатів у рубриці «У розділі дізнаєтесь».
Розділи підручника поділено на параграфи. У кожному параграфі міститься: основний навчальний матеріал, додаткові відомості у рубриці «Дізнайтеся більше», запитання для повторення вивченого в межах параграфа у рубриці «Пригадайте головне», система задач чотирьох рівнів складності (рубрика «Розв’яжіть задачі»), яка завершується окремими блоками завдань, «Застосуйте на практиці» та «Задачі на повторення».
Навчальний текст, як правило, розгортається за таким планом: актуалізація попереднього досвіду учнів або аналіз малюнка чи життєвої ситуації, міркування (або задача), що приводять до нового поняття, факту, способу діяльності, формулювання, яке треба запам’ятати, проблемне запитання із відповіддю, як коротко записати нові позначення, вказівка «Зверніть увагу», типова задача, узагальнення способу розв’язування типової задачі (чи вказівка на особливості, які варто усвідомити). У побудові міркувань здебільшого використовується спосіб «від конкретного до загального», широко застосовуються аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, порівняння, зокрема прийом зіставлення і протиставлення. Важлива роль відводиться візуальній опорі для успішного здійснення учнями розумових дій.
Зміст підручника та апарат організації його засвоєння спрямовані також на творчий розвиток учнів, мотивацію навчання, стимулювання пізнавального інтересу, забезпечення успішної самостійної роботи учнів. Розв’язання більшості типових сюжетних задач подано алгебраїчним способом. Задачі для різних видів класної й позакласної роботи, в тому числі практичного спрямування, подано після кожного параграфа, вони мають наскрізну нумерацію. Спеціальною піктограмою «Будиночок» позначено задачі, які рекомендуються для домашньої роботи.
Підручник добре ілюстрований. Корольові фотографії та ілюстрації несуть добре продумане дидактичне навантаження і полегшують сприймання та розуміння учнями нового навчального матеріалу. Кожен малюнок відображає певний математичний зміст, в тому числі й художня композиція першої сторінки кожного розділу.

Brand