Київський метрополітен

167.00 

Лучшие условия покупки!

  • Флажок Удовольствие гарантировано
  • Флажок Беспроблемный возврат
  • Флажок Безопасные платежи
ГАРАНТИРОВАНО БЕЗОПАСНОЕ ОФОРМЛЕНИЕ
  • Карта VISA
  • MasterCard
  • Apple Pay
Артикул: aff4d64103de Категория:

У книзі Київський метрополітен , що побудована за хронологічним принципом, розповідається про історію розвитку метрополітену — основного нині виду міського транспорту у столиці України. Ґрунтовні знання автора дозволили йому доступною мовою описати будівництво першої черги метрополітену, висвітлити історію роботи тимчасового депо та оригінального пристрою з піднімання вагонів у тунель, а також подати архітектурні описи станцій. В окремих розділах наведено інформацію про рухомий склад, тарифи та способи оплати проїзду у різний час. Родзинка видання — цікаві факти з історії будівництва та функціонування метро у Києві. Книгу добре проілюстровано архівними та сучасними фотографіями, а також картосхемами розвитку метрополітену різних періодів. Видання стане в нагоді усім, хто цікавиться історією Києва та київського транспорту.
Кость Козлов народився у Києві в 1972 році. Закінчив Київський університет ім. Тараса Шевченка, Києво-Могилянську академію та Центральноєвропейський університет (Будапешт). За основним фахом хімік, еколог; кандидат біологічних наук. Автор та співавтор фахових монографій та посібників, декількох десятків наукових робіт. Багато років займається історією електротранспорту України. Автор та співавтор книг Електротранспорт України: енциклопедичний путівник (разом з С. Тарховим та А. Оландером; 2010), Київський тролейбус/Kiev trolleybus (разом зі С. Машкевичем; 2009), низки статей з історії транспорту, комплектів інформаційних листівок до 70-річчя тролейбусного руху в Києві та до 80-річчя автобусного руху в Києві (Київ, 2005), інтернет-сайту Пасажирський транспорт міст України та інших країн

The Kiev Metro
This book is about the development of the metro in the Ukrainian capital, Kiev. Beginning with proposals made in the early 20th century, it traces a fascinating story through the Soviet era to modern times, when the metro is now the backbone of the city s public transport system. Kiev s location beside the Dnieper meant that severe engineering problems had to be overcome, arising from the difficult geology and the need for multiple river crossings. The author s intimate knowledge has produced a graphic account of how the metro lines were constructed and operated, with architectural details about every station. His extensive research has also revealed a fascinating collection of photographs, used to illustrate both the Ukrainian and the abridged English texts. A set of network maps completes the picture of a remarkable metro which is little known outside the region.