Ранок ЛОГІКА+. Математичний калейдоскоп (факультативний курс). 5 клас: Рабочий зошит. Частина 2 — Бєлова Л.П., Корнієнко М.М., Полякова Л.Ю. (9786175408773)

15.00 

Лучшие условия покупки!

  • Флажок Удовольствие гарантировано
  • Флажок Беспроблемный возврат
  • Флажок Безопасные платежи
ГАРАНТИРОВАНО БЕЗОПАСНОЕ ОФОРМЛЕНИЕ
  • Карта VISA
  • MasterCard
  • Apple Pay
Артикул: c53f697db682 Категория:

Робочий зошит (автори Бєлова Л. П., Корнієнко М. М., Полякова Л. Ю.) для учня (у двох частинах) є складовою навчально-методичного комплекту «Логіка+. Математичний калейдоскоп». Зміст навчального матеріалу, поданого в посібнику, відповідає програмі факультативного курсу «Математичний калейдоскоп» (автор О. Р. Гартфіль).До частини 2 зошита ввійшли теми «Ігри» (фокуси із числами, фігурами, мотузочками, ігри-жарти, математичні ігри та стратегії); «Конструкції» (головоломки із сірниками, задачі на розрізання фігур, головоломки поліміно, танграм); «Логічні задачі» (основні поняття логіки, задачі з істинними й хибними висловлюваннями, парадокси й софізми).Посібник містить 18 уроків, кожен з яких складається з таких етапів: актуалізація знань (інтелектуальна розминка, до якої включені усні запитання й графічне завдання), мотивація навчальної діяльності (задача для обговорення), вивчення й закріплення нового матеріалу (основні теоретичні відомості, типові й нестандартні задачі), підбиття підсумків уроку (інтерактивні вправи), домашнє завдання (усні запитання, задачі для письмового розв’язання, творче завдання). Запропоновані в кожному уроці задачі подані, як правило, в такій послідовності: задача з повним розв’язанням, задача з частковим розв’язанням, задачі для самостійного розв’язання.Продумана система задач, наявність важливого для розглядуваної теми теоретичного матеріалу, а також цікавих відомостей допоможуть розкрити математичні здібності учнів, розвинути логічне мислення, сформувати навички дослідницької діяльності, розширити кругозір.Призначено для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів, вчителів математики.