Менеджмент туризму

30.00 

Лучшие условия покупки!

  • Флажок Удовольствие гарантировано
  • Флажок Беспроблемный возврат
  • Флажок Безопасные платежи
ГАРАНТИРОВАНО БЕЗОПАСНОЕ ОФОРМЛЕНИЕ
Артикул: 716ea777639d Категория:

У підручнику розкриваються основні поняття туризму, види, засоби, методи і форми туристичної діяльності; наведена характеристика міжнародних, регіональних та національних туристичних організацій; аналізуються різні аспекти туризму (мотивація туристичних поїздок, формування туристичного продукту і його ціни); розглядається вплив зовнішнього і внутрішнього середовища на ефективність діяльності туристичного підприємства, стратегія діяльності і розвитку туристичної галузі, менеджмент і маркетинг туризму, еволюція розвитку міжнародного туристичного ринку. Для студентів, аспірантів, викладачів і фахівців, що вивчають розвиток і управління туристичної галузі.