Соціокультурна регуляція у технології масової комунікації

72.00 

Лучшие условия покупки!

  • Флажок Удовольствие гарантировано
  • Флажок Беспроблемный возврат
  • Флажок Безопасные платежи
ГАРАНТИРОВАНО БЕЗОПАСНОЕ ОФОРМЛЕНИЕ
  • Карта VISA
  • MasterCard
  • Apple Pay
Артикул: 8619cedb396a Категория:

Соціокультурні регулятиви відмежували цивілізацію від дикості і варварства, сприяють її розвитку і вберігають від саморуйнування. Як механізми детермінації людської поведінки і діяльності, багаторівнева система інститутів вони фокусують на собі різноспрямований дослідницький інтерес, одним із виявів якого є пропонована монографія. У ній розглянуто сутність і функціонування соціокультурних регулятивів як провідного людино- і культуротвірного чинника, їх специфічні вияви та розвиток у різних історичних, соціальних та локально-культурних типах технологій масової комунікації. Адресована дослідникам соціальних комунікацій. Прислужиться фахівцям комунікаційної сфери, усім, хто цікавиться проблемами соціально-гуманітарного пізнання.