STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт : альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошк
253.00 ₴
Лучшие условия покупки!
- Удовольствие гарантировано
- Беспроблемный возврат
- Безопасные платежи
Альтернативну програму “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” зорієнтовано на цінності та інтереси дитини, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв’язок усіх сторін життя, формування культури інженерного мислення.
Програму адресовано педагогам, практичним психологам і соціальним педагогам закладів дошкільної та початкової освіти, вихователям, які працюють у будинках сімейного типу, в закладах інтернатного типу тощо; студентам педагогічних інститутів та коледжів, які навчаються за спеціальністю “Дошкільна освіта”; батькам.
ЗМІСТ
КОНЦЕПЦІЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ПРОГРАМИ
формування культури інженерного мислення в дошкільників
“STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”
Автор концепції — професор Катерина Крутій
Розділ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ПРОГРАМИ “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”
1.1. Актуальність і значущість впливу STREAM-освіти на формування культури інженерного мислення дошкільників
1.2. Вимоги до змісту та умови реалізації STREAM-освіти дітей дошкільного віку
1.3. Джерела та чинники змісту STREAM-освіти
1.4. Принципи та завдання STREAM-освіти дошкільників
1.5. Критерії відбору змісту програми STREAM-освіти дошкільників
1.6. Інтеґрація в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеґрацію?
Що таке інтеґрація?
Інтеґрований підхід як стрижень здійснення ідей взаємозв’язку і взаємодії
Обґрунтування концепції інтеґрації змісту дошкільної освіти
Інтеґрація як дидактичний принцип
Інтеґрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого
Вимоги до інтеґрованих занять
Підсумок
1.7. Особливості Програми “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”
Розділ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ПРОГРАМИ “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”
2.1. Види дитячої діяльності за альтернативною програмою
2.2. Культурні практики і форми спеціально організованої діяльності, пов’язані з реалізацією альтернативної програми
2.3. Освітні ситуації як спільна партнерська діяльність вихователя і дітей
2.4. Пріоритетні форми презентації пізнавальної інформації за альтернативною програмою
2.5. Експериментування як засадничий метод роботи за альтернативною програмою
Список використаних джерел
STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт
Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників
Пояснювальна записка
ПРОГРАМА
для дітей молодшого дошкільного віку
Освітній напрям “ПРИРОДНИЧІ НАУКИ”, або Подорож Всесвітом
Освітній напрям “ТЕХНОЛОГІЇ”, або Таємничі перетворення
Освітній напрям “ЧИТАННЯ І ПИСЬМО”, або Мандрівка до Країни Слів
Освітній напрям “ІНЖИНІРИНҐ”, або Маленькі винахідники
Освітній напрям “МИСТЕЦТВО”, або Таємниці Дивосвіту
Освітній напрям “МАТЕМАТИКА. ЛОГІКА”, або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур
ПРОГРАМА
для дітей середнього дошкільного віку
Освітній напрям “ПРИРОДНИЧІ НАУКИ”, або Подорож Всесвітом
Освітній напрям “ТЕХНОЛОГІЇ”, або Таємничі перетворення
Освітній напрям “ЧИТАННЯ І ПИСЬМО”, або Мандрівка до Країни Слів
Освітній напрям “ІНЖИНІРИНҐ”, або Маленькі винахідники
Освітній напрям “МИСТЕЦТВО”, або Таємниці Дивосвіту
Освітній напрям “МАТЕМАТИКА. ЛОГІКА”, або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур
ПРОГРАМА
для дітей старшого дошкільного віку
Шостий та сьомий роки життя
Освітній напрям “ПРИРОДНИЧІ НАУКИ”, або Подорож Всесвітом
Освітній напрям “ТЕХНОЛОГІЇ”, або Таємничі перетворення
Освітній напрям “ЧИТАННЯ І ПИСЬМО”, або Мандрівка до Країни Слів
Освітній напрям “ІНЖИНІРИНҐ”, або Маленькі винахідники
Освітній напрям “МИСТЕЦТВО”, або Таємниці Дивосвіту
Освітній напрям “МАТЕМАТИКА. ЛОГІКА”, або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур
Тезаурус
Список використаної літератури
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Автор
Крутій К.Л.
Видавництво
ЛІПС
Папір
офсетний
Формат
А4
Рік видання
2018
Обкладинка
ламінована
Мова
українська
Кількість сторінок
146