Маркетингова цінова політика

145.00 

Лучшие условия покупки!

  • Флажок Удовольствие гарантировано
  • Флажок Беспроблемный возврат
  • Флажок Безопасные платежи
ГАРАНТИРОВАНО БЕЗОПАСНОЕ ОФОРМЛЕНИЕ
  • Карта VISA
  • MasterCard
  • Apple Pay
Артикул: c963309e21dd Категория:

Навчальний посібник розкриває теоретичні основи маркетингового ціноутворення, його механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах. Відповідно до нормативної програми дисA ципліни в ньому розглянуто питання сутності цінової політики як сукупA ності прийомів і методів ціноутворення при вирішенні маркетингових проблем. Викладено методичні рекомендації щодо вивчення особливоA стей дослідження ринкової кон’юнктури в ціноутворенні. ВисвітлюютьA ся методичні підходи до вибору цінової політики з урахуванням особA ливостей конкретної ринкової ситуації, а також методи оптимізації рівня цін. Особлива увага приділяється питанням розробки цінової стратегії та оцінки помилки і ризику в ціноутворенні. Навчальний посібник ”Маркетингова цінова політика” призначеA ний для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, зокрема для спеціальності “Маркетинг”, викладачів, науA ковців, а також практичних працівників у галузі маркетингу

Brand